Presentació del llibre Cultura, Societat i Política a la Mediterrània Contemporània

Seu de l'Institut d'Estudis Baleàrics. Carrer Protectora 10, Palma.

L'institut d'Estudis Baleàrics i el Grup d’Estudi de la Cultura, la Societat i la Política al món contemporani de la UIB, tenen el gust de conmvidar-vos a la presentació del llibre Cultura, Societat i Política a la Mediterrània contemporània.

En aquest llibre s'hi poden trobar els textos de les conferències de la XIV Reunió de la de la Xarxa Mediterrània d’Història Cultural va rebre un ajut per dur a terme una Acció Especial de Recerca, Desenvolupament Tecnològic i Innovació (AAEE0166/09), per part de la Direcció General de Recerca, Desenvolupament Tecnològic i Innovació del Govern de les Illes Balears.

A la vegada, el llibre inclou un conjunt de textos de diferents investigadors, els quals juntament amb els anteriors, serveixen per fer un homenatge al professor emèrit de la Universitat de les Illes Balears, el Dr. Miquel Duran Pastor.

La presentació del llibre tindrà lloc el proper dimecres dia 4 de desembre de 2013, a les 19.30 hores, a la seu de l'Institut d'Estudis Baleàrics (carrer Protectora, 10, Palma).

Data de l'esdeveniment: 04/12/2013

Data de publicació: Wed Nov 27 13:59:00 CET 2013